Voit sulkea simmisi tilapäisesti Mun Moista. Jos et jostain syystä pääse palveluun, voit myös soittaa asiakaspalveluun ja pyytää simmisi tilapäistä sulkemista. Asiakaspalvelumme vastaa numerosta 044 770 6000 (mpm/pvm), arkisin klo 8-18 (ulkomailta soitettaessa +358 44 770 6000) liittymän tilapäistä sulkua tai tilapäisen sulun avausta varten. Huomaathan, että mikäli et sulje simmiäsi välittömästi, vastaat sen mahdollisesta väärinkäytöstä.
Voit myös olla Moin asiakaspalveluun yhteydessä yhteydenottolomakkeella.
Simmin tilapäinen sulkeminen ei tarkoita Moi-liittymän irtisanomista vaan sitä, että kateissa olevasta simmistä suljetaan tilapäisesti kaikki palvelut. Suljettua simmiä ei voi käyttää. Sulun aikana tiliin ja simmiin liitetyistä palveluista veloitetaan normaalit kuukausimaksut. Voit tilata kadonneen simmisi tilalle uuden ilman puhelinnumeron vaihtumista tai avata suljetun simmin, jos simmi tai puhelin löytyykin. Jos puhelimesi varastetaan, tee rikosilmoitus myös poliisille.