Mikäli annat PUK-koodin useampia kertoja väärin, kortti lukkiutuu lopullisesti ja saat ilmoituksen: SIM-kortti hylätty. Jos näin hassusti pääsee käymään, joudut valitettavasti tilaamaan uuden kortin asiakaspalvelusta yhteydenottolomakkeella tai numerosta 044 770 6000 (mpm/pvm), arkisin klo 8-18.
Laitteeni ilmoittaa, että SIM-kortti on hylätty?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
Tämän osion artikkelit
- Mistä löydän häiriötiedotteet ja ilmoitukset verkkovioista?
- Puhelin ei toimi ulkomailla.
- Miten saan PUK-koodin?
- Mitä teen jos SIM-kortti häviää tai puhelin varastetaan?
- Puhelut pätkivät, mitä voin tehdä asialle?
- En pysty soittamaan ulkomailla.
- 5G ei toimi.
- 5G-liittymäni ei toimi ulkomailla 5G-verkossa.
- Puhelimeni ei toimi ulkomailla 4G-verkossa.
- Mitä teen, jos data ei lähde toimimaan, vaikka kytkin data-arestin pois päältä?