Jokainen tilaus verkkokaupassamme käsitellään tapauskohtaisesti, emmekä voi antaa mitään yleistä vastausta tähän kysymykseen. Emme valitettavasti voi myöskään antaa tästä mitään erillisiä selvityksiä asiakaspalvelussamme. Kun täytät tilauksen tiedot verkkokaupassamme ja painat lopuksi ”Tilaa Moi” käsittelemme tilauksesi ja kerromme hyväksymmekö sen. Hyväksymisen merkiksi saat muun muassa tilausvahvistuksen.
Voiko Moin tilata, jos on ollut luottohäiriöitä?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
Tämän osion artikkelit
- Käytin Moi-liittymälläni hurjasti ylimääräistä dataa, mitä teen?
- Miten pidän laskuni kurissa?
- Tarvitsenko maksukortin Moilla?
- Onko Moille tilinumeroa? Mikä on Moin tilinumero?
- Miksi minua laskutetaan vaikka en ole ottanut liittymiä käyttöön?
- Miksi maksukorttiani ei hyväksytä?
- Laskullani näkyy tekstiviestejä ulkomaille, joita en ole lähettänyt?
- Mitä teen, jos maksukorttini on vanhentunut?
- Miksi dataa on käytetty päivänä, jolloin en ole edes käyttänyt laitetta?