Liittymien siirtäminen Moi-tililtä toiselle on mahdollista. Jos liittymän omistaja vaihtuu siirron yhteydessä, tarvitaan siirtoon molempien osapuolien suostumus, joka voidaan osoittaa esimerkiksi valtakirjalla. Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 044 770 6000 (mpm/pvm), arkisin klo 8-18, tai yhteydenottolomakkeella.
Jos liittymä halutaan siirtää Moin sisällä asiakastililtä toiselle, tarvitsemme tähän valtakirjan täytettynä. Valtakirjan voi toimittaa sähköpostiimme asiakaspalvelu@moi.fi Lisäksi liittymän uuden omistajan tulee tehdä uusi tilaus omilla tiedoillaan. Tilaukseen liitetään ns. väliaikainen simmi, jota tarvitaan tilin luomista varten. Simmiin voi valita jonkun Moin valmiista numeroista. Kun uusi tilaus on valmis, voidaan haluttu liittymä siirtää tililtä toiselle ja uutta tilausta varten tilattu väliaikainen simmi peruutetaan, mikäli sille ei ole mitään tarvetta.