Kyllä! Aktivoidun liittymän liittymätyypin voi vaihtaa sopivammaksi koska vain Mun Moissa. Jos muutat Moi Potin rajattomaksi, astuu uusi liittymätyyppi voimaan takautuvasti kuluvan laskutuskauden alusta ja myös kauden aikana käytetty data sisällytetään rajattoman liittymän kuukausimaksuun. Rajattoman liittymän muuttaminen Moi Potiksi astuu voimaan seuraavan laskutuskauden alussa. Rajattoman liittymän muuttaminen toiseen rajattomaan liittymään astuu voimaan heti ja kuukausimaksut peritään tai hyvitetään suhteessa laskutuskauden jäljellä oleviin päiviin.
Poikkeuksena on kuitenkin Laitenetti -liittymä, jota asiakas ei voi itse vaihtaa muuhun liittymätyyppiin, mutta muutos voidaan tehdä asiakaspalvelun kautta. Muuta liittymätyyppiä ei voida vaihtaa Laitenetiksi, eikä esimerkiksi Potiksi päivitettyä liittymää voida enää palautta Laitenetti -liittymäksi.